» Cykel, gladiatorerna lek, tvätt och bränd

Återigen. bloggen bortglömd.. eller nej egentligen inte för den finns ju alltid här. Jag har bara valt att göra något annat :)
 
Men jag kommer bjuda på en hel del bilder för det är DU värd :)
 
Igår så tog jag och Theo en promenad med mamma upp på stan. Vi kikade in i leksaksaffären för att få lite tips och insperation till presenter för prinsen som fyller 1år i augusti :)
 
Denna cykel var rolig, men den är nog lite för stor ;)
Theo har upptäckt mormor och morfars ljusstake :)
Jag och Oskar har lekt gladiatorerna ;D
 
Vi har myst med god middag :) Och den åt vi i vardagsrummet för Theo låg och sov :)
Sen har jag fåt hjälp med att tömma tvättmaskinen :)
 

Idag har vi bara varit inne eftersom regnet har vräkt ner hela dagen. Oskar var på utflykt med dagis men dom klarade sig från det värsta vädret och hade upphåll :)
 
Nu på kvällen så har vi bara myst och passade på att tända lite ljus eftersom det är så ruskigt tråkigt väder. Tyvärr så lyckades jag bränna mig på bröstet på tändaren...
 
Fråga inte hur jag lyckades.. jag bara hoppas att det inte blir något fult märke..
 
Nu ska jag fortsätta leta efter nya spännande mat recept, sen göra en handlingslista så jag kan handla imorgon :)
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback