» Bloggen har hamnat i skymundan

Bloggen har hamnat i skymundan senaste tiden, ber om ursäkt för det :) Fick en liten pik igår av Micke att jag var dåligt på att uppdatera och jaa det vet jag ju om ;)
Vi har haft dagar fulla med aktiviteter och skulle jag visa bilder på allt vi har gjort så skulle inlägget bli otroligt långt så jag tror inte att du orkar det :) Kan säga så här, vi har haft pickniick vid hjälmarbaden, lekt i massor, varit ute och sparkat boll, varit på teater och lekt med kompisar från dagis osv. Vill du veta mer om det så fråga bara så berättar jag och visar kort privat :)
 
Vi kan köra lite bilder från gårdagen istället.
Vi började dagen med att åka och säga grattis till farfar Micke som fyllde 60år. Det bjöds på fika och tårta och Oskar sparkade boll så det stod härliga till :)
 
 
Efter fika och prat stund hoppade vi in i bilen och åkte hela vägen till Hampetorp för att titta på mamma och pappas nya husvagn och för att grilla lite :)
Blev en mysig eftermiddag kväll och Oskar somnade nästan i bilen men Henke och jag gjorde en frågetävling där vi frågade Oskar lite om disney och kompisar och då lyckades han hålla sig vaken :)
På bilderna nedan leker Oskar och Henke Gladiatorerna ;)
 
 
 
Theo körde på lite yoga/gymnastik ;)
 
 
 
 
 
Idag har vi bara varit inne. Passade på att städa (ovanligt jag vet) sen har i bara myst och myst lite till :)
 
Nu ska jag passa på att njuta lite och ha lite egentid innan jag ska sova så jag orkar morgondagen. Henke ska jobba extra imorgon så våran lördag tillsammans "försvinner" lite.
Men det tar vi igen senare :)
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback