» Världens bästa present

FÖRLÅT!!! GUD VAD JAG ÄR DÅLIG!!
 
Vi har ju inte ens gjort något speciellt dom senaste dagarna, eller jo vi har varit ute och cyklat mycket. FÖR JAG HAR FÅTT EN NY CYKEL OCH EN CYKELVAGN :D
Återigen, TUSEN TACK mamma och pappa ♥
 
 
Vi har även hunnit med en lekdag med Oskars kompis från dagis, Björn :)
 Då blev det en hel dag ute i tarzan parken :)
 
Igår så var vi på sjukhuset där Theo blev undersökt pga ett blåsljud på hjärtat som man upptäckte på senaste läkarbesöket. Blåsljudet var iaf inget som vi behövde oroa oss för, som doktorn sa, det var ett snällt blåsljud och det kommer försvinna med tiden :)
Efter det besöket så blev det en tur på stan, lunch och sen till wadköping för lite glass :)
Mamma var med oss hela dagen och jag tackar så mycket för sällskapet.
 
Oskar har nu sommarlov, han valde det redan i måndags så nu ska vi njuta av sommaren tillsammans :)
 
Idag belv det en dag hemma pga regent som vräkte ner på förmiddagen. Men som tur var blev det uppehåll så jag tog med mig barnen och storhandlade så fick Henke hämta upp oss och alla varor :)
 
Nu ska jag äta klart mina chips sen ska jag sova :)
 
Kärlek ♥
 


Ann-Catrin boström
11 Juni, 2014 - 21:11

Det är ni värda❤️


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback