» Tandläkaren, lek och handling

Hej hej i värmen!

Ja varmt som sjutton är det och hemma i lägenheten är det över 27 grader.. inte så skönt alls. Det märks på barnen då deras humör verkligen inte är på topp!

Igår fick jag ringa tandläkaren då jag på något sätt lyckats bita (?!) bort en flisa. Fick en snabb tid på förmiddagen så fort som tusan åkte jag och lämna Theo hos mormor sen åkte jag och Oskar till tandläkaren :) Som tur var så behövde dom bara slipa och putsa lite så inge stort ingrepp (tacka fan för det) :)
Oskar tyckte att det var kul att åka buss och jag älskade att få spendera lite egentid med honom :)




Idag fick vi gå ut och leka lite på gården. Klarar inte av att vara inne i denna värme, men det blir ju verkligen inte bättre ute heller. Skulle behövas massa regn, blixtrar och dunder.
Men men, vi var ute i några timmar och lekte innan Oskar fick nog av solen :)












Sen kom Josefine hit och käkade lite, men innan det var hon snäll och följde med mig och stor handla ♡

Nej nu kallar sängen och det är bäst att lyda. Annars blir det ju konsekvenser i form av trötthet i morgon ;)

Kärlek ♡♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback