» Fredag kväll

Det har varit en sjukt ointressant vecka varav uppdateringar har uteblivit. Vi har myst och lekt som vanligt och visst, lite annat har vi hunnit med :)

*Fixat på balkongen, blommor och en matta så nu är det mysigt att vara där
*Pysslat om mamma som fick ryggskott (stackars)
*Oskar har lekt med farmor två gånger denna vecka :) varje gång kommer han hem blöt ;)
*Theo går mer och mer vilket innebär att han även ramlar och slår sig typ hela tiden och överallt
* Oskar och även jag hostar som sjutton från och till. Han får ny medicin på kvällarna så han ska få sova något iaf.


Idag var det en sån rolig dag då Oskar fick leka och busa med sin farmor :) han fick även 3par kalsonger med spindelmannen av henne som han självklart fick ha efter duschen.
Vi har haft myspys nu på eftermiddagen/kvällen med pizza och godis :)





Nu ska jag sova. Theo ville att vi skulle gå upp tidigt imorse, kl 5, så jag är skapligt trött.
Imorgon hoppas jag att vi ska hitta på något super roligt så jag kan bjuda på lite härliga bilder :)

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback