» En vecka...

En vecka sen.. finns inga ursäkter..

En vecka har som sagt gått och vädret har varit strålande. Lite för varmt bara så jag och barnen har varit inne och när vi varit ute var det skuggan som gällde.
I tisdags fyllde Henke 28år, eller gubbhög som oskar säger :) han fick en fin tavla och armband som Oskar gjort själv :)

I onsdags och torsdags så lekte Oskar med sin kompis Björn. Efter att inte ha sett varandra på ett tag så hade dom mycket att ta igen. Vi blev bjudna på lunch och fika och barnen fick bada i deras pool :)








I fredags var Milla och Felicia här och hälsade på :)

Och igår så var jag och barnen uppe på stan och handla vax och dinosaurier. Vi passade även på att äta mjukglass och mysa lite innan bröllopet igår, men det berättar jag mer om senare i ett eget inlägg :)







Nu ska jag fixa och greja lite här hemma. Kläder ska tvättas och lägenheten ska städas :) får se om jag kan få med mig Henke på lite ärenden idag :)

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback