» Tisdag

Hej min tålmodiga vän!

Vi börjar så här
Söndags: Jag lämnade båda barnen med Henke och åkte till marieberg med Milla :) Blev ingen shopping för min del men lunch buffé och fika. Trevligt att få göra något själv :)

Igår: Tur hem till mamma och pappa där vi fikade och blev bjudna på middag :)

Idag: Rensning i köket och en lång härlig promenad så Theo fick sova i vagnen :) Maggan hämta Oskar på dagis, och även denna gång var dom ute ett tag efteråt :)

Igår kväll gav jag Theo välling som kvällsmålet, men pga att dinappen på flaskan inte var den rätta stl så fick han inte i sig allt, men han somnade 22.56 (jag håller alltid koll på tiden) efter att jag fick gå fram och tillbaka i sovrummet. Sen sov han till strax efter 3. Gav honom ersättning sen somnade han om till halv sex ungefär. Efter det fick han ligga i sängen med mig.
Idag köpte jag dem rätta dinappen och nu i kväll fick han i sig nästan all välling, så nu får vi se hur denna natt ser ut :)
Jag kämpar på med napp och ibland tar han den ibland inte, men jag kommer inte att ge upp!

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback