» Stan, morgonrock och bus i snön

Igår blev de en lugn dag här hemma. Patricia och Max kom förbi en stund så vi prata om barnen och allt mellan himmel och jord :)
Idag så tog jag med mig mamma och Theo upp på stan för att strosa runt lite. Vi hämtade en overall som jag fick köpa för en billig peng av en bekant till mamma. Super fin overall i ull material. Ska ta kort på den imorgon och visa :)
Köpte även tre bodys till Theo och en morgonrock till oskar :)



Kan säga att han älskar den ;)

Efter dagis så blev vi kvar en liten stund ute då Oskar ville leka i snöhögen utanför oss.



Jag och Oskar gick även ut en stund när Henke kom hem. Bara jag och min stora prins, gud så underbart det var. Vi lekte och busade i snön, klättra på snöhögar och åkte pulka :)

Nu hoppas jag att han kommer sova gott inatt :) Och jag har faktiskt gjort iordning en termos med ljummet vatten och ersättning som jag ska testa att ge Theo inatt. Kanske han också kan sova lite bättre :)

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback