» Marknad och mys

Det blev en tur till marknaden idag :) Vi tog med oss mamma och pappa som sällskap. Jag köpte mig en super fin tavla med en ljuslykta som jag såg i onsdags :) Nu är den min :D
Oskar fick en ballong idag med scooby doo, en brandman tröja och en bil (suck) ;)


Köpte även lite marknads nougat till mig (Oskar tyckte inte om det).
Efter marknaden så blev det lunch och middag hos mamma och pappa.




Nu sover båda barnen, Theo i min famn och Oskar i våran säng :)
Theo var väldigt hungrig nu på kvällen så han åt 3dl (!?) välling.. frågan är hur länge han står sig på det. Igår åt han 1,5dl och sov från 20.15 till strax efter 4 :)
Får se hur denna natt blir :)

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback