» lördag

Hej igen fina du!

Det har inte hänt så mycket alls sen sist. Jag har hunnit fylla år och vilka underbara saker jag fick; blommor, kläder, parfym, skönhets grejer, choklad och doft ljus :) ♥
Parfymen får högsta betyg här hemma för varje gång jag har den på mig så utbrister Oskar : åhh vad gott du luktar mamma ♥ ♥

Idag var det en lycklig Oskar som skrek ut sin glädje över snön :) Så efter lunchen tog vi på oss och gick ut för att åka pulka. Theo fick åka pulka för första gången, han satt i mitt knä, men Henke lyckades inte få ett bra kort :( Men för övrigt så hade vi det super mysigt :)


Och i dag blir älskade lilla Theo 5 månader ♥! Tiden går så sjukt fort att det är skrämmande!

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback