» Lördag morgon

Usch, den här veckan har varit väldigt jobbig. Jag har inte ammat sen natten till tisdag. Vissa stunder tar Theo nappen och då är det enkelt och smidigt, men när han vägrar så är det otroligt jobbigt. Då är det extremt mycket gråtande och skrik så jag är redo att ge upp, men nej jag kämpar på. För ibland så :)


I onsdags tog jag med mig barnen upp på stan och marknaden. Lovade Oskar att han skulle få en ballongen, men när vi kom dit och han såg att det fanns leksaker... jaa då blev det en lastbil med motorcyklar. Försökte verklighet visa andra leksaker men nej.. "men jag har inga bilar hemma" öhh neehe?! ;)
Theo fick en liten ballong iaf :)

Igår så tog vi det lugnt hemma Gick ut en liten stund för att handla och klättra i snöhögen.



Hade en sjörövare här hemma och en sångare så det var fullt ös :)



Idag vet jag inte vad som händer. Jag har lite lust att gå upp på stan och marknaden innan den stänger igen för iår. Vi får se.
Just nu ska jag fortsätter morgonmysa med Oskar :) Theo och Henke får lite sovmorgon.

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback