» Blandat

Det har varit dagar fyllda med lek och bus sen vi sist hördes. Varje dag har vi lekt med alla nya leksaker och det har varit stunder fyllda med glädje :)
På nyårsafton så tog vi det lugnt. Henke låg sjuk så det var jag och pojkarna som myste. Vi gick ut och sköt raketer med pappa och Josefine, men Oskar tyckte att det lät så högt så han satte sig i bilen med moster :b
Vi har plockat bort julen och Oskar har äntligen fått ha sönder pepparkakshuset :)

Mitt fina halsband som jag fick av Henke har äntligen kommit och jag ÄLSKAR det ♥


Lite nervös när jag har det på mig bara. Theo har börjat greppa saker och det är ett rejält tag han får. Har tappat en del hår pga honom :b

Dom senaste dagarna har Oskar även börjat bygga med små lego. Så idag gick vi upp på vinden och hämtade en hel påse med små lego som Henke hade när han var liten. Men innan Oskar fick bygga så tvättade jag av allt. Tog mig drygt en timme.. Men nu har jag en nöjd kille här hemma :)




Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback