» Blandat från veckan

Fredag kväll och jag ligger redan nerbäddad i min nybäddade säng!! Älskar!

Inget speciellt har hänt sen i måndags.
Dagis och lek osv. Maggan var här i tisdags och även Micke kom förbi :)


Igår var vi på kalas hos Oliver som har kommit hem från nya Zeeland :) lill killen fyllde 20år också! Fy vad gammal jag känner mig.. Oskar var överlycklig över att få träffa Oliver och Hampus, han var överallt och ingenstans.

Idag tog vi en liten promenad hem till mamma och pappa. Hämtade tavelkrokar så jag kunde få upp min fina tavla/ljuslykta :)


När Henke kom hem från jobbet så hade han köpt med sig en sak Oskar har tjatat om hela veckan. Nämligen en snöbräda. Det var en glad Oskar som redan längtar tills han ska få åka :)


Ska nog "låna" den och åka lite jag också :)

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback