» Lek, bräda och gunga

Hej du!

Fredag kväll och jag ligger i sängen just nu med theo i famnen. Ska snart testa att lägga ner honom och sen HOPPAS jag att han sover en stund.
Oskar har varit hemma hela veckan då
1 jag tyckte att två dagar inte var nödvändigt
2 det gick magsjuka på dagis.. och det vill vi INTE ha.

Så istället har vi bara varit hemma och lekt. Igår så kom min kusin hit och lekte med prinsen. Dom var ute och åkte bräda och lekte polis. Jag och Theo kom ut efter en stund och Theo fick testa att gunga för första gången :)




Idag var vi hos mamma och pappa ett tag och nu på kvällen så har det varit fullt upp. Oskar gör precis tvärtemot det man säger och Theo bara gråter så fort man lägger ner honom i sängen.

Ska lägga ner honom nu och hoppas att han sover ett tag :)

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback