» krångel, koja, kalas

Hej min vän
 
Skulle blogga igår MEN min kamera har krånglat och jag har inte kunnat föra över alla kort jag har tagit :) Nu fick datorn kontakt med den så nu jäklar :)
 
Jag har ju lovat lite bilder på när Oskar sover i sin koja så dom kommer här :D
 
 
Igår var vi ju och firade prinsessan Felica och som jag lovade, Henkes fina inslagning :)
Visst det är inte lätt att slå in en boll, men KOMIGEN ;)
 
Haha presenten blev ju iaf uppskattad och det är huvudsaken :)
 
 
 
Idag på morgonen var Oskar så otroligt mysig med sin lillebror att han till och med klättra ner i Theos säng för att gosa lite :)
Ser du den gula nallen? Den fick jag av min pappa samma dag som jag föddes :)
En 27år gammal nallebjörn :)
 
Idag var det ju även dags för dagis igen och Oskar har verkligen längtat! Han har lekt med sin bästa vän, ätit HUR mycket mat som helst (4 stora potatisar, fisk och sås i mängder.. fick jag höra).
När vi gick hem så frågade jag honom om vi skulle vara ute i det fina vädret ett tag, men nej han ville hem till sina bilar, för dom hade saknat honom :)
MEn innan vi hämtade Oskar så passade jag och Theo på att smyga in i hans rum och leka med dom roliga bilarna :)
Theo tyckte att polisbilen som blinkar och låtar var extra spännande :)
 
Vroooooom säger bilen :)
 
Vad har vi mer gjort idag då.. Jo jag har putsat fönster och städat. Jisses vilka skitiga fönster, men inte nu längre :)

Vi har även testat en badstol som jag har fått låna av Milla.
Den har sugproppar under och Theo ÄLSKADE den :) Nu kan grabbarna bada ihop och jag behöver inte hänga över badkaret och få ont i ryggen på köpet :) Han sitter bra och säkert.
 
Nu sover dom små liven och jag ska kolla på något jag har fastnat för... vågar knappt säga det..
Dr Phil avsnitt på youtube, haha JAG VET !
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback