» Jobbiga perioder

Hallå där
 
Fredag kväll.. veckorna verkligen springer iväg och jag har absolut noll koll på dagar och datum. Tar fel på dagar och tror att jag gjorde en sak igår, när jag egentligen gjorde det för tre dagar sen.
 
Men nu är jag här och idag har jag koll på att det är FREDAG ;)
 
Som jag nämnde i inlägget för 4 dagar sen så misstänker vi ju att Theos tänder är på gång. Vi har fortfarande inte märkt att någon tand är på väg upp och vid ett tillfälle misstänkte jag även öroninflamation. Men det var det inte, för jag var nämligen på vårdcentralen och fick det bekräftat :) Doktorn sa att det kan vara tänder eller så har Theo fortfarande en släng av kolik. Jag hoppas VERKLIGEN att det är tänderna.
Mitt lilla hjärta ♥
 
Theo har även börjat "krångla" varje morgon när vi ska äta frukost. Han MÅSTE nämligen få en sked och skålen sen får jag försöka ta gröten med en annan sked och mata honom. Men det är ju roligt att han vill testa att äta själv redan ;)
 
Oskar då? Jaa han har också kommit in i en period då han gnäller så fort inget går som han vill. Han blir även HELT panikslagen om jag och Henke busar. Henke får verkligen INTE ta i mig för Oskar. Han skriker och gråter helt hysteriskt. Så fort han slår sig lätt så skriker han även då helt hysteriskt. Vi vet inte vad som har hänt, det här började hända helt nyligen för så här var han inte för en vecka sen.
 
När dom leker ihop så är det iallafall ALLTID glada miner och dom busar och får varandra att skratta varje dag :)
 
 
 
Ikväll har jag KÄMPAT med att få Theo att somna själv i sin säng.. men det gick inte. Haha ungen kan verkligen bara somna i famnen. Supermysigt absolut, men jag vill att han ska kunna komma till ro själv i sin säng. Oskar ville sova i sin koja inatt och ja det fick han. Och ja han sover där just nu :) Ska försöka ta ett kort och lägga upp i morgon :)
Jag sitter och njuter av tystnaden, Henke är hos en kompis den här helgen, så han åkte för ett tag sen. Sanningen är att det var jag som var den drivande personen och sa att han skulle åka. Vi båda behöver det.
 
Själv ska jag snart lägga mig jag också men det är förbannad skönt att ha lägenheten "för sig själv" och jag både vill och inte vill lägga mig.
Får se hur länge jag stannar uppe.
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback