» En någorlunda bra natt

Jag är i chock.. eller ja inte direkt men jag är lite chockad iaf.
Theo har sovit i sin säng HELA natten. Han har vaknat lite några gånger men snabbt somnat om igen :)
Vill inte hoppas på för mycket, men det känns lovande :)
Istället var det Oskar som fick mig att vara uppe då han tappa ut ett glas med vatten mitt i natten.
Hans mysiga bädd i kojan klarade sig så han fick krypa in igen och somna om.
Glömde ta ett kort, men känner jag min son rätt så kommer han vilja sova där inatt igen :)
 
Jag fick sovmorgon till kl 7 då Oskar kom in och la sig hos mig och började prata. Kramades lite innan vi hörde att Theo låg och jollrade i sin säng :) Sen var det dags att gå upp.
Vi har precis ätit frukost och jag ska snart göra oss redo för dagen.
 
Innan jag gör något idag måste jag dock ta kontakt med Tele2. Igår så bytte jag abonemang (men jag kommer ha kvar mitt nummer), men när dom skulle aktivera det nya simkortet så var det något som blev fel. Så jag har inte kunnat ringa eller ta emot samtal sen kl 15 igår.
Och det är verkligen inte okej..
 
Kärlek
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback