» Stan, öroninflammation och fotografering

Hej fina du
 
Igår blev det en sån där mysig dag. Vi promenerade upp på stan med mamma och shoppade lite julklappar. Oskar fick välja vad han ville köpa till Björn, Theo och vad Henke ska få :)
Fick lite paket klara igen, men det är lite kvar som ska ordnas :)

Lite bilder från igår då :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi passade även på att klä granen igår när Henke kom hem från jobbet så nu är det verkligen julstämning :D
 
 
 
 
 
 
Idag så var det återigen dags för dagis, som Oskar har längtat efter. När han var lämnad så tog jag en promenad till Vårdscentralen med Theo. Eftersom han har vaknat varje natt nu i 1 veckas tid och så är han jätte förkyld och har en krånglig mage, så ville jag kolla upp det. Visade sig att han har öroninflammation och att det kan vara en bidragande faktor till förkylning och magen :(
Så nu är det penicillin som gäller, 3ggr om dagen i 6 dagar.
 
Han har redan fått 2 doser idag och varje gång var en kamp med fasthållning :( Lika jobigt för oss båda :(
 
Nu på kvällen har jag "lekt" fotograf och försökt ta lite fina bilder på barnen. Lyckades få till några men lite roliga kort utöver blev det :) Tänkte att något kort ska bli årets julkort :)
Men du får se några av alla andra ;)
 
 
 
 
Fick muta med choklad mot slutet ;)
 
Nu ska jag fixa lite med alla kort och se om jag kan hitta och få till ett fint julkort :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback