» Julfika och julklapps byte

NU är Äntligen alla julklappar klara!!
 
Känner att jag nu kan koppla av på den fronten och bara fokusera på all mat och annat som ska fixas innan julafton. Men det kommer det också :)
 
Idag blev det som sagt en tur upp på stan och alla sista julklappar köptes. Man märker nu när man är på stan att det är nu som hysterin börjar. Det var väldigt mycket folk i alla affärer, kände jag iaf.
 
Efter stan så hämtade jag upp två super taggade grabbar på dagis för att sen gå hem och ha julfika och julklapps byte hemma hos familjen Karlsson. Det blev en super mysig eftermiddag och 2 super glada killar som blev så glada över julkapparna dom gav varandra :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tack så jätte mycket för idag Jennie, Björn och Bror :)
Vi hade en jätte härlig eftermiddag och Oskar somnade gott i sin säng med (!?) sin nya grävskopa :)
 
Nu ska jag ta bort sminket och sen kolla på någon film :)
 
Kärlek ♥


Anonym
18 December, 2014 - 20:45

Tack själva för bus /lek och mys...nu räknas det ner till dopparedagen☺


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback