» mycket ute lek

Hejhej finaste du :)

Oskar har inte velat gå till dagis på hela veckan och det kanske har varit bra, för sen igår så har han blödit näsblod 5 ggr :( Och varje gång så får han "panik" och ja jag förstår honom, inte alls kul.

Tidigare idag så tog jag och Theo oss en cykeltur till Öob sen hem till mamma där vi hämtade lite kläder som vi hade beställt. Bilder på det kan jag fixa imorgon :)
Sen hem och käka lunch innan Theo skulle sova middag. Och när han gjorde det så gick jag och Oskar ut och lekte på gården och hade lite egentid med varandra ♡ Vi grävde i sanden, sparka / kasta boll, hade spring tävling och mycket mer :)









På eftermiddagen så kom Maggan hit och då tog vi på oss skorna igen och gick ut, även jag och Theo :)
Vi lekte en stund på gården innan Oskar ville gå till Tarzan parken och leka :) Vi var ute till halv sju sen börja båda barnen bli trötta och det var dags att gå hem :)











En helt fantastisk dag och nu hoppas jag på ännu en fantastisk natt med underbara drömmar och skön sömn :)

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback