» Kolmården och öroninflammation

Det blev en fantastisk och dålig dag på Kolmården, Det var mysig och roligt att se alla djuren, det tråkiga var att Oskar blev jätte trött, ledsen och klagade på att han hade ont från och till.
Men vi fick se alla djuren inne på Kolmården, det enda vi skippade var Tropicarium för det orkade inte Oskar, han ville hem :(
Men här är lite bilder från idag som jag tog :)
 
 
 
 
 
 
 
När vi gick in till "Bamses land" så trodde vi inte att vi skulle få träffa Bamse (pga av massa ombyggnad osv) så Oskar började gråta lite, så tänk dig hans glädje när Bamse och Vargen helt plötsligt kom ut och alla barn fick krama om dom :D
 
 
 
 
Jag och Theo fick en kram av Vargen ;D
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Både Oskar och Theo ( en stund iaf) satt som paralyserade och kollade på Delfin showen. Riktigt otroligt bra show :)
 
 
 
Sist men inte minst var det dags att åka på Safari med linbanan :) En bana på 2638m och man "svävade" 2,5-20m ovanför marken :) Alltså vid ett tillfälle, utsikten man hade, jag ångrar att jag inte tog kort :(
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
När vi lämnade kolmården hann vi knappt åka från parkeringen innan Oskar somnade och sov nästan hela vägen hem. Men när han vaknade började han återigen säga att han hade ont och började gråta.
Så innan vi åkte hem stannade vi till på apoteket för att köpa hem lite mer ipren och alvedon, men då började skrutten säga att han hade ont i örat. Så vi ringer 1177 som bokar in oss snabbt på jourmottagningen där en läkare konstaterade att det rörde sig om en lätt öroninflammation :( ♥
Så när vi kom hem blev det på med pyjamas och sen ner i soffan med nya delfinen från Kolmården :)
 
Självklart fick även Theo en delfin som han mer än gärna går runt och kramas med :)
 
 
Nu ska jag tvätta bort allt smink och sova jag också. Är så trött att ögonen ser i kors hela tiden :(
 
Tack Maggan och Micke för idag, som jag nämnde tidigare, vi uppskattar det trots det tråkiga slutet ♥
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback