» Grattis på födelsedagen min lilla ögonsten

För exakt ett år sen låg jag på BB med en underbart nyfödd liten pojke på mitt bröst, Theo Alexander Runfors.
 
Han hade otroligt bråttom till världen då värkarna började kl 7 på morgonen och etablerades mer och mer vid 8 tiden. När kl var runt 8,30 så ringde jag till pappa och sa att han var tvungen att komma och passa Oskar för nu jäklar var det dags. Väcker Henke som sov och hade sin sista semesterdag :)
På väg till BB försöker jag om och om igen att ringa mamma som lovat att vara med på förlossingen då Oskars förlossning var jobbig för Henke. Men hon svarade inte förens vi kommit in til BB 09,05.
Så hon skyndade sig från jobbet till oss på BB och hann precis med nöd och näppe.
09,41 föddes han med hjälp av en sugklocka då det var låga fosterljud och hjärtljuden saktades ner.
Men allt var bra, han var frisk och alldeles perfekt  ♥
3530g och 51cm perfektion ♥
 
 
 
 
 
Från den stunden Oskar blev storebror har han varit stolt och alltid velat hjälpa till och gosa med sin lillebror. Nu idag kan dom bli arga på varandra men som Oskar sa till mig igår; "Mamma, jag och Theo är bröder, kära kära bröder" ♥
 
 
 
 
 
1 fantastiskt underbart år har vi haft och det kommer bli fler fantastiska år tillsammans :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Mitt lilla hjärta, min lilla ögonsten, min Theo-Leo ♥
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ♥
Mamma älskar dig till solen månen och oändligheten ♥
 


Anonym
11 Augusti, 2014 - 09:41

Ja året har gott fort tänk att theo är 1 år😘


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback