» Fantastiska dagar

Borta bra men hemma bäst, men ojoj vilka underbara dagar vi har haft.
Parken Zoo, färjan till vinön, utflykt till vingåker, massa lek och minigolf :)
 
Jag hoppas att du är redo för nu kommer nästan alla kort som jag tog med kameran :) Blev rätt så många så jag har valt ut några.
 
Parken Zoo :
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vinön :
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Som sagt helt fantastika dagar, men det finns en sak som har varit jobbig, alla äckliga getingar. Det bara kryllar av dom ute i Hampetorp. Vi slog väl ihjäl ett x antal stycken på bara en timme och dom kom HELA tiden. Oskar fick sitt första getingstick idag då han fick lite panik och slog till den rakt på örat. Det blev rött och svullet, men nu har det dämpats väldigt bra :)
Idag kom Maggan och hämta oss då Henke behövde sova eftersom att han jobbar natt.Kändes tråkigt att åka som sagt men oj vad skönt det var att komma hem :) Oskar satte genast igång med att leka och även Theo :)
 
Ska bli skönt att få sova i min säng inatt och det tycker nog barnen också, Theo sover redan :) Tog en liten stund dock, för jag var dum och tvätta hans snuttefilt när vi kom hem.. men den var så smutsig..
 
Oskar och jag kollar nu på Dinosaurie tåg, men det ser ut som att han snart kommer vandra i drömmarnas land :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback