» Bvc, lek och ideér

Hej snygging!
 
Gårdagens besök hos bvc gick jätte bra, förutom vaccinationen då. När sprutorna skulle tas var det en otroligt ledsen och helt hysterisk Theo jag hade i famnen :(
Men nu är det gjort och nästa vaccination är om 6månader.
Theo väger nu 9,8kg och är 75cm lång. Han ligger fortfarande lite under kurvan men det är inget som är allvarligt eller farlig. Men hur mitt lilla matvrak kan ligga under kurvan är ett mysterium ;)
 
Idag på förmiddagen så var vi ute i parken och lekte med Björn och hans mamma. Tyvärr började det ju att regna och vi hade ju inte med oss regnkläderna. Så vi skyndade oss att packa ihop allt för att sen gå hem till dom och leka lite :)
Blev några timmars lek och fika mys :)
 
Jag har fått en idé.. och när jag oftast får en idé så vill jag genomföra den. Och just nu är det att skapa mer förvaringsutrymmen till Oskars rum. Han har ju som du kanske redan vet rätt så mycket leksaker, enligt mig, frågar du honom säger han att han inte har något alls ;)
 
Men så fick jag ett tips om en möbel på Ikea och nu jäklar vill jag dit.. Haha
 
Alltså dessa vore ju perfekta! Tänk den vita hyllan med svarta lådor.. mmm fin fint ;)
Antingen så vill jag ha hela sättet med tre delar, men den bara en del skulle också funka, men då behöver jag kanske några till såna där blåa lådor...
 
Dags att slå på charmen och få Henke lika taggad på min idé ;)

Vi måste ju ändå ut och handla mat imorgon ;)
 
Kärlek ♥
 
 


Anonym
15 Augusti, 2014 - 20:57

Fina hyllor😉charma Henke


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback