» Aug. 21, 2014

Oj vilka dagar vi har haft. Igår så var jag och Theo på stan som sagt. Blev lite shopping; nya skor, pyjamas och snuttefilt. Även nya bords tabletter till köksbordet införskaffades. Vill ju verkligen göra om Allt här hemma så det blir små baby steg :)

Oskars rum är ju under "ombyggnad" eller hur jag ska säga. Nu vill jag hitta nya gardiner, taklampa och säng lampa :)








Lite nytt iaf :)

Idag så hände det något roligt. Oskar hade med sig en kompis hem från dagis. Oj så kul dom har haft, lekt och busat i flera timmar :) Ingen osämja eller något :)

Imorgon är det fredag igen och imorgon ska familjen ha familje mys :) Oskar och Henke har visserligen haft mys varje kväll då dom har lagt sig i soffan och kollat på scooby doo i flera timmar :)
Imorgon hoppas jag dock på att vi kan se något ;)

Kärlek ♡ ♡



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback