» Äntligen är han hemma

Åh äntligen är min stora prins hemma! Ja han har varit hemma sen kl 15 men det är nu jag skriver om det :D Åh som jag har saknat honom! När Maggan ringde och sa att dom var på parkeringen fick jag sjukt bråttom ut och jag stressad Henke att han skulle skynda sig så vi kunde gå ut :D Blev en stooor familjekram på parkeringen och jag har inte slutat pussa och krama på honom från och till :D
Han frågade mig till och med "Men mamma varför får jag så mycket kramar" "För att jag har saknat dig så himla mycket och jag är så glad att du är hemma igen" hans svar "okej mamma jag älskar dig" :D ♡♡

Han har iaf haft en toppen helg och han har lekt från morgon till kväll :) Här är lite bilder som jag har fått av Marika










Men nu är han som sagt där han hör hemma, hos mig :D
Nu ska jag gosa ner mig i sängen och mysa lite med Oskar som sover i våran säng :)



Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback