» Uträttade ärenden, rensning och nya leksaker

ÄNTLIGEN så har båda barnen somnat för natten.. sent jag vet!

Idag var vi iväg och uträttade lite ärenden. Dels var vi på Lager157 och köpte nya ute byxor, regn vantar och en hood tröja till Oskar. Sen förbi NetonNet så jag kunde byta ut kolsyra patronen till sodastreamern.
Efter det åkte vi och hälsade på Maggan och Micke :)






När vi kom hem så satte jag igång med att rensa bort kläder som Oskar inte kan ha. Blev en överfull banan kartong som kommer komma till användning om några år :)
Passade även på att byta ut Theos kläder, från stl 74 till 80.
Pojkarna växer så det knakar ♡

Något mer som hände idag är att jag blev så trött på att Oskar får panik så fort Theo närmar sig hans rum. Så jag gick upp på vinden och letade fram en massa roliga leksaker tull Theo. Och vad händer? Jo Theo FÅR plötsligt leka med Oskars leksaker för att han skulle få leka med detta "nya" ;)






Påskharen var här tidigare också och lämnade två ägg fyllda med godsaker till barnen ;)


Självklart hjälpte jag till att gömma äggen :)


Nu ska jag kolla på Breaking Dawn en stund innan det är dags för mig också att sova.

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback