» Pyssel och fruktfat

Nu är det tyst här hemma hos familjen Boström/Runfors. Båda skruttarna sover och jag hoppas att dom kommer sova lika länge imorgon som dom gjorde idag, men det är väl bara önsketänkande ;)
 
Idag fick jag en kyckling/tupp som Oskar hade gjort på dagis :D
Super fin och den sitter nu i köket och ger oss lite påsk känsla :) Har lovat att vi ska fixa påskris och fjädrar någon dag :)
Älskar att jag börjar få hem pyssel :D
 
Annars har det varit en lugn eftermiddag/kväll. Jag och Oskar gick upp på vinden för att leta efter en bordsbricka som hör till Theos matstol men jag hittar TAMEJFAN inget alls där uppe! Det är KAOS!
Jag vet inte hur många gånger jag har sagt till Henke att vi måste städa, rensa och kasta en massa skit MEN det händer ju inget!!
Suck..
 
Tidigare ikväll gjorde jag iordning ett fruktfat som vi alla med stor aptit mumsade i oss.
Suddig bild jag vet, men det är banan, äpple, jordgubbar och vindruvor :)
Försöker göra ett sånt här fruktfat varje dag och tack vare det så får vi alla i oss mer frukt än vad vi normalt sätt brukar äta. Håller du inte med mig om att det ser mer inbjudande att äta när man gör så här? :)
 
Idag fick även Theo smaka på en banan bit. Tidigare har han ju bara fått mosad, men detta var populärt! Han ville ha mer hela tiden mitt lilla matvrak :)

Självklart höll jag stenkoll så han inte fick in en för stor bit i munnen :)
 
Glömde nästan att jag måste återigen tacka min kusin Marie för att hon har hjälpt mig att snygga till bloggen med ny design och header :) Tack så mycket, jag är SUPER nöjd :D ♥
 
Nu ska jag njuta av lugnet innan jag också ska sova. Imorgon har jag lite samtal som måste fixas.
 
Kärlek ♥
 


Anonym
09 April, 2014 - 21:37

Åh såå stor lillprinsen ser ut på bilden när han mumsar banan 😃 kram På Er<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback