» Bara ett litet inlägg

Har inte riktigt orkat fokusera på bloggen dom senaste dagarna. Min tid har spenderats ute med min familj i det härliga vädret. Det var några dagar vi valde att vara inne men ibland (tycker iaf jag) så får man faktiskt vara  det.
 
Idag var vi på kalas hos en kompis från Oskars dagis. Men dom bilderna lägger inte jag upp här eftersom det är många barn involverade och det är ju inte alla som vill att deras barn ska vara med på internet.
Det var iaf en toppen dag och Oskar har lekt för fullt. Bilar, studsmatta, gunga, klätterställning, rutschekana och fiskedamm. TOPPEN DAG :)
 
Oskar somnade när jag höll på och förberedde våran myskväll med popcorn och dricka. Lyckades väcka honom ganska snabbt, lockade med allt godis som är kvar från förra helgen :D
 
Nu sover dom små liven och jag ska göra det samma :)
 
Återkommer imorgon med (förhoppningsvis) lite bilder :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback