» underbart

Godmorgon mina vänner

Självklart så har vi varit vakna ett tag men alltid trevlig att vara trevlig :)
Igår så hade vi en mysdag hemma. Jag och Oskar pysslade lite och sen blev det lek hela dagen. Oskar ville pärla Örebro hockey och det är klart att man får göra det :)




På eftermiddagen så ringde mamma och frågade Oskar om han ville sova där och det var en lycklig Oskar som skrek ut sin glädje :) så mamma och pappa kom och hämtade min stora prins för lite mys :) Och jag fick en underbar bild av pappa lite senare. Kan du se vem som är vem?


Underbar bild :D

Natten med Theo var lite jobbig. Han vaknade en gång i timmen och ville äta i ungefär 15min varje gång. Lyckades få honom att somna på min arm strax innan klockan 6 och då sov han iaf 1 1/2timme. Nu sover han igen på mitt bröst :)


Senare ska jag och Theo gå en promenad till våran stora prins, men innan det ska vi mysa lite till och ta det lugnt :)

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback