» Söndag

Hej söta underbara du
 
Får ju knappt tid att sitta framför datorn känns det som. Och min kamera glömmer jag bort att använda, men jag ska bli bättre. Känns som att jag säger det varje gång men jag lovar verkligen att försöka bli bättre.
 
Dom senaste dagarna har varit lugna och någorlunda sköna. Theos kolik är fortfarande jobbig, men den är begränsad till dagarna, Så nätterna får vi sova iaf. Vi kör stenhårt med minifom droppar och det känns som att det hjälper. Jag dricker även ett amnings te varje dag, som smakar bäver ska jag tillägga, och det funkar verkligen. Så Theo får verkligen i sig mat och växer som han ska :)
Oskar är på dagis om dagarna och i torsdags var det utflykt igen och Oskar pratade glatt om den när han kom hem :) Han trivs mer och mer på dagis och han älskar sina nya fröknar.
 
I fredags så kom mamma och Josefine hit och fikade lite. Jag passade på att cykla till apoteket och hämta ut mer minifom droppar. Får be om ytterligare ett recept, blir ju billigare då, där vi ska till bvc på onsdag :)
Sen kom även Maggan och Marika på besök. Oskar tog med sig farmor och faster ut på gården och lekte. Men efter en stund kom Marika in till mig då Oskar tydligen skulle vara själv med farmor.
Så det blev lite tjejsnack i soffan för våran del istället :)
 
Annars har vi inte gjort så mycket i helgen. Lekt och myst :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback