» Sep. 10, 2013

Hallå där

Har haft lite jobbiga dagar och nätter Theo så min fokus har varit på annat håll. Men jag ska verkligen försöka att bli bättre på att uppdatera om dagarna. Idag så var vi på bvc och fick då "bekräftat" att det lutar mer åt kolik hållet och inte bara enkla magknip som jag har uttryckt. Tyvärr finns det ju inte mycket att göra åt kolik så det är bara att vänta tills det går över själv. Däremot så växer Theo jätte bra :) Han väger nu nästan 4, 5 kg :) Så han får i sig mycket mat :)
Oskar är tillbaka på dagis igen och lämningarna går sisådär. Han håller hårt i mig och vill gärna att jag ska med in. Men det brukar släppa om hans nya "favorit" fröken möter oss. Gör hon det så glömmer han nästan bort mig.
Just nu så sover Oskar och jag hoppas att Theo gör det samma snart. Hade tänkt lägga mig i soffan och glo på tv men jag struntar i det och väljer sängen istället :)

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback