» Lördag kväll och tillbaka igen

Hej söta tålmodiga du
 
Efter att min syster fint frågade varför jag är så dålig på att uppdatera så kör vi ett inlägg nu. Dagarna är fortfarande upp och ner med Theo. Det enda som hjälper för det mesta är bärselen eller att gå ut och gå med vagnen. Och det kan ju vara lite jobbigt i längden men vad gör man inte?
Så här kan han sova i flera timmar.
 
Nu tänker inte jag köra en lång repris på vad vi har gjort sen sist utan jag tar bara helgen :)
Igår när Henke kom hem från jobbet så åkte vi ut till Marieberg för att handla en ny fritös och mössa till Oskar. Han ville ha en mössa med spindelmannen men det fanns ingen, så det blev en mössa med Blixten Mcqueen och en tröja med Spindelmannen :)
Coolingen i nya mössan :)
 
Efter marieberg så åkte vi vidare till Kumla där Henke köpte ett par skor till mig :) Läckra bruna boots med döskallar på, LOVE IT :)
 
Idag så åkte vi hem till mamma och pappa en stund. Lekte och busade lite. Har en del kort på kameran, men jag lägger in dom i morgon :) När vi gick hem så fick jag en bild av pappa på en present till Theo
Klart båda mina pojkar ska hejja på Örebro Hockey
 
Oskar sover sen en halvtimme tillbaka, och han gör det UTAN blöja och UTAN nappen! Hur underbart bra är inte det :) Han gjorde det natten till idag för första gången och han klarade det super bra. Visst var det lite/väldigt mycket tårar och skrik första natten men nu ikväll så somnade han utan ett ljud :)
Och vi har bestämt att vi ska skicka alla nappar till jultomten :) ♥
Kanske skulle åka till tomteland..
 
Nu ska jag snart sova jag också. Theo ligger just nu och sover men vaknar till och från så jag väntar en liten stund till :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback