» underbar vecka

Hej vännen
 
Jag och barnen har haft en underbar vecka, vi har lekt och gosat, haft främmande och ja helt enkelt haft det toppen!
Oskar har varit på dagis och lekt med sina kompisar och jag och Theo har börjat träna lite smått i baby gymmet :) Något som Oskar också tycker är roligt för när han är hemma så ska jag ta bort Theo så han kan leka där ;)
 
 
 
 
Igår så "fyllde" Theo hela 2 månader! Kan inte riktigt greppa att han har funnits hos oss i två månader redan..vart tog tiden vägen? Han växer varje dag och nu är det ju mer vaken perioder vilket är super roligt, han ler mycket och jollrar för fullt. Nu väntar jag bara på ett litet skratt och allt annat underbart som kommer ske :) Hans magknip har även dom blivit bättre och han blir inte lika hysteriskt ledsen som han brukade bli, otroligt skönt!
 
Igår så var vi på överrasknings hejdå fest hos Oliver. Han åker till nya Zeeland nästa vecka och ska vara borta ett halv år så självklart ville vi kramas lite med honom och säga hejdå. Oskar var överlycklig eftersom han skulle få träffa sina stora idoler, och han såg nog till att både Oliver och Hampus busade sig trötta igår :)
Vi blev bjudna på fyra olika, JÄTTE goda pajer och efterrätt. MUMS :)
 
 
 
Idag verkar det bli en jätte fin dag så vi kommer definitivt att gå ut och leka lite. Skulle även behöva gå till ÖoB för att köpa hem lite värmeljus. Är så kallt här hemma så varje dag tänds det lite ljus på kvällarna. Jag och Oskar tänder även ljus på morgonen när vi ska äta frukost för att få den där lilla extra mysiga känslan :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback