» Söndag morgon

Godmorgon
 
Frågade mig själv frågan förut, "undrar när barnen kommer sova till iaf 9 på morgonen?" Kommer garanterat dröja några år till men man kan ju önska och drömma :)
Oskar vaknade strax innan halv sju men då fick Henke vackert gå upp ;) Sen vaknade Theo runt halv åtta och då kurrade min mage till så det var bara att kliva upp i den kalla lägenheten.
 
Igår så tog vi en liten promenad hem till mamma och pappa. Mamma började jobba kl 13 så det blev en liten mys stund med henne. Men vi käkade hamburgare tillsammans med morfar och moster, vi köpte även lördags godis i massor. Och jaa jag fick även köpa hem lite nya värmeljus ;) Så nu kan ljusen brinna varje dag här hemma ;D
Hos morfar passade vi även på att testa hans match tröja, på Oskar blev det en klänning och både jag och theo fick plats i den samtidigt :) Och självklart var båda grabbarna klädda i sina hockey tröjor igår eftersom det var match :)
 
 
 
 
 
Oskar tyckte inte om solen så han lånade mosters solglasögon ;)
 
När vi kom hem igår så var det mörkt ute och vi tände genast alla ljusen och började vårat lördagsmys. Oskar ville ha popcorn och titta på Scooby Doo innan han kom till mig kl 20 och sa "mamma jag vill sova nu". Det tog inte lång tid innan han somnade det kan jag lova :)
 
Idag ska det bli ytterligare en toppen dag och hela familjen ska åka till skogen för att ta en promenad och leka lite :) Har lovat Oskar att packa med lite frukt också så vi kan ha picknick :)
Självklart kommer jag ta med mig kameran så ikväll lovar jag att det kommer finnas lite fina bilder från våran dag i skogen :D
 
Kärlek ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback