» ovanligt och mardrömmar

Hallå där!

Måndag igen och Henke skulle ha åkt på montage jobb i Umeå. Men när jag pratade med honom sist så hade dom inte ens lämnat Stockholm och då var klockan ca 20.30?! Så jag vet inte alls :/ men jag är iallafall ensam med våra små prinsar!
Idag så har jag städat (ovanligt?) bäddat rent och tvättat. Nu är hemmet underbart rent och snyggt :)
vi har också varit ute en stund och lekt i parken :)








Theo sov så gott i vagnen


Vi har även haft mamma och Josefine här. Oskar lekte med moster och mormor fram tills det var läggdags och dom åkte hem. Men våran prins är inne i en period då han vill sova i våran säng, för enligt honom så drömmer han bara mardrömmar i sin säng. Så när han väl låg i sin säng och jag släckte så började han gråta och skrika i en halvtimme.. jag gav upp.. när han väl hade lagt sig i våran säng tog det knappt fem minuter sen sov han.
Jag hade tänkt titta på Ensam mamma söker, men jag väljer att lägga mig istället så jag orkar morgondagen :)

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback