» Jobbiga kvällar och inget internet

Att lova ett inlägg är absolut något jag MÅSTE sluta med! Dels har våra barn gett oss några jobbiga kvällar sen har mitt internet helt plötsligt sluta fungera.. 
Oskar är på dagis och det var som vanligt en glad kille jag lämnade hos sina kompisar :)
Theo däremot gnäller som tusan! Han vill inte ligga själv eller sova. Sover han så handlar det om små powernaps på max 10 minuter sen vaknar han. Går jag ut med vagnen så kan han sova länge visserligen, men hur kul är det att gå en 2timmars promenad själv på en skala 1-10?
Ska till Bvc idag för lite vägning och mätning, då ska jag samtidigt passa på att fråga om lite tips och råd.
 
Lovade ju bilder på våran tripp till skogen och här kommer dom :
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Kärlek

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback