» Hockey och målade naglar

Hej underbara du

Idag har familjen Boström / Runfors spenderat dagen på olika ställen. Jag och Theo har varit hos mamma och pappa där vi även fick mysa med Josefine :) Oskar och Henke har varit på hockey med farfar och Larsson :) Det var första gången för Oskar och han tyckte det var super roligt :) Han tyckte att det var extra häftigt med inledningen då laget kommer ut för då var det ett slott och eld berättade han glatt för mig :) Eftersom jag inte var med så blev det ju inte så mycket kort tagna, men jag fick ett fint kort skickat till mig från Larsson :)


Lite suddigt men fint ändå :)

Jag och Theo har myst och jag passade på att måla mina naglar när theo gosade med moster, så nu har naglarna färg vilket dom inte har haft sen i somras :)
När hockeyn var slut så tog vi alla sällskap hem. Oskar ligger och sover nu i sin egen säng efter många om och men. Theo har precis somnat (hoppas jag) och jag ska bara skriva detta inlägg innan även jag ska på dejt med John Blund!

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback