» snart läggdags

Hej vännen!

Ska snart sova men ett inlägg är du iaf värd :)
Det blev en hel del shopping i onsdags. Men nu har jag lite nya kläder och en ny vinter jacka. Oskar ville inte ha nya kläder men han gick snällt med in och ut i alla butiker, och inte ett ljud när jag provade allt :) Theo fick två pyjamasar iaf.
Igår kväll följde pappa med mig och barnen på ljus "fest " i karlslund. Vi gick även in i tekniska kvarnen något som Oskar tyckte var super roligt :)


Idag så testade vi en ny lekpark som ligger bakom statiol. Den fick tummen upp av Oskar :) vi myste till det lite extra med att köpa korv och bröd +fika som vi njöt av ute :)




Efter parken har vi haft fullt upp hemma. Oskar tyckte att, vid ett obevakat ögonblick när han badade, att det var JÄTTE roligt att hälla ut alla shampoo, balsam och tvål flaskor! Badkaret var rosa och gult..jag var inte lika glad som Oskar. Jag lämnade över det problemet till Henke.
Nu tänker jag sova jag också precis som mina små bus ungar.


Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback