» Sjuk eller inte

Hej vännen!

Idag har det varit en tuff dag. Oskar vaknade nämligen inatt runt halv tre - tre och hostade till..ja. Sen vägrade han somna om, men vi är lite osäkra på om han somnade en timme imorse eller inte. Så vi tror att han har varit vaken sen kl 3 och han har vägrat sova/vila under dagen. Dagis var det inget snack om idag och även morgondagen får spenderas hemma.
Det konstiga är att han har inte hostat alls under dagen, haft någorlunda bra aptit och ingen feber. Han har lekt och varit igång hela dagen.

Theo vänder sig nu hela tiden och han snurrar även runt i olika riktningar när han ligger på mage :)

Eftersom att jag knappt har sovit sen kl 3 inatt jag heller så har amningen varit lite sämre än vanligt. Som tur är så har Theo lärt sig att ta flaskan så mat har han fått i sig. Men jag funderar faktiskt på om jag skulle göra lite amningste imorgon och se om jag kan få igång amningen igen under dagen.
Nu har äntligen Oskar somnat och Theo också. Så nu säger jag (som jag brukar) godnatt jag också!

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback