» Nov. 12, 2013

Tisdag. Henke var tillbaka på jobbet idag och Oskar på dagis. När vi gick imorse så sa Oskar på vägen dit att det skulle bli så kul att leka med alla kompisar igen.Och roligt har han haft :) När han var på dagis så fick jag och Theo besök av Patricia och Max. Super mysigt att få prata och ventilera! Innan jag hämtade Oskar så lämnade jag in ett beställnings papper till öbo. Vi ska nämligen få ny spis och kyl/frys, vilket behövs. Ska bli skönt att få fyra plattor på spisen istället för bara tre.
Eftermiddagen spenderades i lugnets tecken. Båda barnen var snälla och mysiga. Theo fick träna lite och Oskar tittade på sina nya favoriter, Smurfarna :)






Imorgon händer det något som jag INTE ser fram emot.. Theo ska få sin första vaccination spruta :'( Usch jag kommer säkert vara den som gråter :( ska börja förbereda mig mentalt redan nu.

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback