» Lördag kväll och tillbaka igen

Hej fina du
 
Jag vet, min uppdatering har varit sämst den senaste tiden. Både Oskar och Theo går igenom en period jag inte vill vara med om. Oskar testar mina gränser SOM FAN, förstör mina blommor genom att plocka bort knoppen och sen har han sönder ljusen som står på bordet.. Han skriker, gapar och gnäller när han inte får som han vill (vilket är VARJE dag) osv osv
Theo skriker så fort någon annan tar i honom, inte ens Henke får hålla en längre stund :/ Försöker verkligen att börja ge ersättning, men han förstår inte hur han ska suga tag, men så fort bröstet kommer fram så tar han tag för glatta livet. Vill verkligen att han ska kunna ta flaskan men va sjutton ska jag göra??
Lite bilder från veckan
Jag och mina snygga brillor
 
 
 
 
Idag så har vi bara myst. Blev en sväng till Blomsterlandet, var tvungen att köpa mossa och ljus till adventsstaken. Så imorgon är vi redo att tända första ljuset. All jul dekoration är redan upp (inte granen) och dom flesta julklapparna är redan inhandlade. Måste bara slå in dom :)
Hittade två trötta grabbar i soffan ♥
 
Nu ska jag krypa ner i sängen och titta lite på Avatar innan jag kommer somna :)
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback