» Utvecklingsamtal och finaste armbandet

Hej vännen
 
Idag när jag hade lämnat Oskar och sagt hejdå fick jag återigen smyga in på dagis för att gå på utvecklings samtal :) Sist vi hade ett var ett år sen och det är mycket som har hänt sen dess. Men Oskar fick bara bra omdömen och toppen utlåtanden så vi är jätte nöjda :) Vi fick lite tips och råd och det är alltid uppskattat.
Sen blev det en promenad till mamma där jag hämtade min cykel och sen iväg och fixa mina naglar. Nu är dom återigen snygga och fräscha.
 
Efter dagis så tog jag och Oskar en cykel tur till mamma och pappa en stund. Oskar ville nämligen fråga morfar om han kunde komma och laga en trasig lastbil här hemma :)
Men vi blev inte kvar länge då vi skulle hem och laga mat innan min lilla prins skulle klippa sig.
Innan maten och klippningen så satt Oskar och gjorde världens bästa underbaraste present till mig :D
 
Ett armband!! Jag kommer aldrig att ta av mig det, alltid ska det vara på min arm :) Eller okej, när jag duschar åker det ju av så det inte går sönder :)
Han håller även på med ett som Henke ska ha men det ville han fortsätta med imorgon.
 
Nu sover min lilla nyklippta prins och jag hann inte ta kort på honom. För när jag skulle göra det så hände det en olycka, han slog munnen i bänken så då blev det inga kort tagna. Kommer ta ett imorgon innan dagis :)
 
Kärlek ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback