» Sällskap, blommor och lek

Hej söta du

Idag blev det en dag med mycket sällskap och prata. Förmiddagen spenderade jag och Oskar med att mysa och leka. Vid halv två kom Maggan och Marika hit för att leka lite med prinsen. Strax efter det så kom mamma och Josefine då jag lovade att hjälpa mamma med håret. Och jag har verkligen en underbar syster för hon hade med sig blommor till mig bara för att :-)

Maggan och Marika tog med sig Oskar ut till parken och lekte lite när jag slingade håret. Men efter ett tag gick jag ut och gjorde dom sällskap :-)





Skulle egentligen ha målat min kista nu under kvällen men prinsen var vaken länge idag så den får målas en annan kväll. Funderar på om man kanske skulle krypa ner i sängen och läsa eller om man ska titta på någon film/serie.

Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback