» Ny cykel till stora killen

Hallå i kvälls värmen!
 
Här hemma sitter vi just nu och äter popcorn samtidigt som Pippi är på tv :) Är det fredagsmys så är det :)
 
Idag så var det dagis och jobb som gällde för våran del. Förmiddagen var ju grå och mulen, men super skönt tyckte jag ;) Sen sprack himlen upp och solen tittade fram och gav oss en sån extrem värme att det gick åt mycket vatten. Jobbade fram till halv fem idag så hela dagen var vi ute med barnen :) Lite rödare på kroppen har jag blivit men jag ska definitivt inte klaga... egentligen.
 
Efter jobbet så skyndade jag mig för att hämta min lilla skrutt på dagis. När jag kom så satt han och åt glass i godan ro för det får man ju göra ibland när man är sist :) Sen skyndade vi oss hem och lagade lite mat för sen kom morfar på besök och Han hade med sig en överraskning till Oskar :D
Nämligen en cykel för stora pojkar :D
 
Oskar testade men ville gå av ganska fort, tydligen var den lite läskig. Men vi får öva och köra med den mer så kommer han snart susa fram här i området :) Ska bara köpa en cykelstång först så jag eller Henke kan hålla i cykeln så den inte vinglar. Tror det var de som gjorde att den blev lite läskig.
Men han vill väldigt gärna hålla på med cykeln här hemma. För den ska med vart han än ska och så ville han sova med den i kväll sa han, men haha nja jag vet inte om jag vill ha en cykel i sängen ;)
 
Nu ska jag fortsätta kolla efter kläder sen så ska vi snart sova både jag och Oskar så vi orkar med morgon dagen :)
 
Kärlek ♥
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback