» Måndag

Hej vännen
 
Tidigare idag tänkte jag städa undan lite här hemma, hann plocka och greja lite innan det slutade med att jag satt i soffan och kollade på Oskar som hoppade som en galning från bordet :)
 
Super roligt hade han, men jag fick inte hoppa.. jag är tydligen "för stor" haha hmm ;)
 
Sen blev det en promenad till mammas jobb och sen vidare till dom. Pappa, ängel och hjälte som han är, fixade min cykel som återigen fått total punktering (för andra?! gången på bara en vecka). Oskar hjälpte glatt till men jag fick inga kort på det då det bara var han och Oskar som skulle laga cykeln, vi andra fick stanna i lägenheten.
Hjälpsam som lillen är så vattnade han även blommorna. Han tyckte att dom såg törstiga och ledsna ut och att dom behövde vatten :)
 
När vi kom hem så dröjde det inte länge innan han somnade gott i soffan den lilla skrutten. Utan kvälls välling eller gröt i magen. Får bli en ordentlig frukost imorgon istället :)
Henke och jag sitter just nu och klagar på att det är så jävla äckligt varmt i den här lägenheten.. och då är alla fönster i varje rum öppet!! Hur i helvete ska jag klara av att vara gravid ända till augusti?!?
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback