» Kort repris

Hej vännen
 
Anledningen till dålig uppdatering är dagar fulla med något att göra och ingen ork eller lust alls men jag ska bättra mig.
Kan ta en kort repris på vad som hänt.
 
Söndag: Spenderades ute vid husvagnen med allihopa. Jag, Josefine, Henke och Oskar åkte ut för att njuta av solen som tyvärr försvann efter ett tag och ersattes med tunga regn moln. Men vi hann njuta ett tag och leka :)
 
Måndag: Oskar och jag tog oss en promenad hem till Viktoria och lilla Nova halv tio sen gick vi alla upp på stan och lunchade på Saigon. Passade även på att shoppa ett paraply, vattenflaska och nya sommar skor till Oskar :) Sen efter stan så gick vi tillbaka hem till Viktoria och Nova för att fika på bullar från Bullvivan :)
 
Tisdag: Mys med Oskar fram till halv ett sen lämnade jag honom på dagis för att sen åka och jobba 3 timmar. Efter jobbet så skyndade jag mig till Oskars fsk för att gå på deras vårfest. Fikade och myste med alla barn och föräldrar. Alltid lika roligt för man kan verkligen prata och skoja med folk :)
Sen hem, montera in bilbarnstolen så Oskar och Henke kunde åka till farfar Micke som fyllde år. Jag skyndade mig istället till mamma och pappa för att sen åka med dom och Josefine för att gå på bio, Fast and Furious 6. En toppen bra film från början till slut :)
Bild från google
 
Och så har vi idag: Prinsen tog sovmorgon fram till kl 8 men jag vaknade halv åtta av Henkes väckarklocka, men lite sovmorgon blev det :) Lämnade på dagis halv nio sen gick jag hem och slängde mig i soffan och kollade på två filmer innan jag hämtade prinsen halv två. Kan säga att det var väldigt skönt att spendera dagen på soffan, det är ju inte varje dag man gör det. Filmerna jag såg var Hunger Games och The Impossible. Satt och grinade som en tok till den sistnämnda.
Efter dagis så blev det såklart att vi hoppade i vatten pölar på vägen hem :D
 
Nu ska vi snart natta Oskar, sen ska jag diska undan och duscha. Har även tagit ut kistan i vardagsrummet så den ska målas nu ikväll så får den torka över natten :D
 
Kärlek



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback