» Hyllning till min mamma

Idag är det mors dag och då förtjänar alla mammor lite extra mycket uppmärksamhet och kärlek. Och min mamma är inget undantag. Hon är en vacker, stark, underbar kvinna och hon har alltid varit en underbar kärleksfull mamma till mig och min syster. Vi har alltid kunnat prata med henne om allt och när vi har behövt det så finns hon alltid där och ställer upp i vått och torrt. Nu är hon även en underbar kärleksfull mormor till min son och jag vet att hon kommer vara det till sitt andra barnbarn också som kommer i augusti.
Så vad jag vill säga är, mamma jag älskar dig. Du är en fantastisk mamma/mormor ♥
 
 

En mor finns med från början
som källan till ditt liv.
Med kärleksfulla blickar
hon följer varje kliv.

Sen livets första måltid
har hon bjudit dig att smaka.
Hon ger dig av sin omsorg
utan krav att få tillbaka.

Hon tas så lätt för given
som lindring av besvär.
Och sällan blir hon tackad
och sedd för den hon är.

I livets alla skeden
förblir hon dock densamma...
Din alldeles unika
högt älskade mamma.

av Siv Andersson
 
JAG ÄLSKAR DIG MAMMA ♥♥


Anonym
26 Maj, 2013 - 08:33

Tack min fina dotter,jag måste erkänna att ett par tårar rann på mina kinder,jag älskar dej<3 kramar o pussar mamma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback