» Faster mys och påbörjat projekt

Hallå
 
Imorse var det en glad kille som jag lämnade på dagis. Han sprang glatt in med bästisen och vinkade hejdå i fönstret :) Känns så himla skönt att han älskar att vara på dagis :)
Efter att jag lämnat min prins blev det hem och dona lite innan Patricia kom hit och pratade med massa skit. Även hon är gravid och hennes lilla prins är beräknad 6 augusti så det är väldigt nära min bf.
Sen kom även Marika och min mamma förbi. Mamma hämtade en parfym som jag inte ville ha och passade även på att känna lite på magen, vilket hon gjorde rätt i, för idag fick hon känna flera små sparkar/puffar :)
 
Marika följde med och hämtade lill prinsen på dagis sen byggde dom kojor och lekte kurragömma. Vi hann även med att blåsa lite såpbubblor på balkongen, trots det tråkiga vädret.
 
Nu på eftermiddagen/kvällen hann jag även påbörja mitt lilla projekt som jag skulle ha startat för längesen. Nämligen "slipa och måla kistan". Fick mycket hjälp av både Henke och Oskar med att ta bort gamla skruvar och slipa. Däremot ska jag nog måla kistan någon dag när prinsen är på dagis så jag inte får målarfärg på golv och väggar.
Nu jädrans ska den bli vit :D
 
Kärlek ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback