» En helt vanlig lördag

Hej vännen 
 
När vi vaknade imorse så hade vi en prins med galet mycket energi. Det första han ville göra var att leka och busa sen ha frukost som han åt med god aptit, sen leka och busa ännu mera :) Känns underbart att se att han mår bra igen.
Vid tolv tiden så gick vi en promenad bort till mammas jobb och mötte upp henne för att sen ta en snabb tur upp på stan innan vi blev bjudna på middag :)
Resten av kvällen spenderade vi där och vi hann även träffa Farmor Inger innan det var dags att gå hem med en små gnällig Oskar.
På vägen hem så ville prinsen att vi skulle plocka blommor och jaa varför inte?
 
När vi kom hem så ville blommorna ha vatten vilket Oskar skulle fixa alldeles själv.
 
Så nu står den fina buketten på köksbordet :)
 
Prinsen sover sen en timme tillbaka och jag har hunnit plocka undan på massa saker och tvättat en maskin med kläder samt hängt upp det. Nu känner jag att jag vill koppla av och det tänker jag göra med en skål ostbågar/chips och cola :)
 
Kärlek ♥
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback